Dijital PR; markaların vermek istedikleri mesajı , oluşturmak istedikleri algıyı direkt yönetmeye yardımcı olur.
Markanızın hedef kitlesi için istediğiniz en doğru mesajı en kısa sürede ulaştırmak, dijital pr açısından çok önemlidir. Trendleri takip ederek markanızı rakiplerinizin önüne geçirmek için gerekli olan adımları dijital pr ile atabilirsiniz. Günümüzde hedef kitlenize ulaşmak adına çoklu kanal yönetimi üzerinden ilerlemeniz gerekmektedir. Nedir bu kanallar? Bloglar, e-posta pazarlaması, sosyal medya kanalları, podcastler ve canlı yayınlar vb.. Dijital PR da işletmelerin bu şekilde yaygınlığı artırmak için kullandığı bir çevrim içi dijital pazarlama stratejisidir.
Markaların, dijital dünyadaki araçlardan yararlanarak hedef kitlelerine ulaşmak için yaptıkları çalışmalar bütününe DİJİTAL PR denir. Geleneksel halkla ilişkiler hizmetinden farklı olmakla birlikte, özellikle fenomen pazarlamasından kampanya tasarımına, basın bülteninden çevrim içi ve çevrim dışı yapılan etkinliklere kadar kapsamlı olarak ele alınması gerekmektedir.
Dijital PR ile Neler Yapabilirsiniz?
Dijital PR ile Geleneksel PR Arasındaki Farklar
Geleneksel PR ile Dijital PR arasındaki en büyük fark, maliyet ve zamandır. Dijital PR, daha çabuk yayılım sağlayabilen bir araçtır. Geleneksel PR ise daha uzun çalışma saatleri gerektirmektedir. Geleneksel PR hizmetinde sonuçları ölçümlemek daha zor iken Dijital PRda ölçümleme yapmak daha kolaydır.
Dijital PR Alanında Kullanılan Araçlar
Sosyal medya, haber siteleri, websiteleri ve bloglargibi birçok alandan yararlanılarak Dijital PR hizmeti sağlamak mümkündür.
Dijital PR Neden Yapılır?
Dijitalin hayatlarımızda giderek daha da yaygınlaşması ile Dijital PR daha da etkili bir hal almış olup bu etkinin daha da artacağı göz ardı edilemeyecek bir gerçektir.
Dijital PR Yapılırken Unutulmaması Gereken 5 Madde
Dijital PR Hizmeti Neleri Kapsar?